20 saker att göra innan jag dör (eller blir gammal)

Jag trodde jag skulle skriva massa mer idag eftersom jag måste blir bättre på svenska.

SÅ, jag trodde jag skulle skriva en list av 20 saker att göra innan jag dör eller blir gammal :D

(Jag få har gör lite redan)

1. Bli flytande på svenska

2. Flytta till Stockholm

3. Vinna en pole dance tävling

4. Ge mig en universitetsexamen

5. Ha ett barn (eller två)

6. Gifta sig

7. Bli sjuksköterska

8. resa till asien/japan

9. Skriva en bok

10. Resa till Ibiza

11. Undervisa om aids i Afrika

12. Lära mig att laga mat

13. Springa ett maraton

14. Lära mig photoshop

15. Vara med i tv

16. Flytta för att bo hos min pojkvän

17. Dansa i en musikvideo

18. Skriva ett filmmanus

19. Vinna Nobelpriset

20. Simma Engelska kanalen

Jag har massa mer saker jag vill göra men är inte så sugen på att dela med mig av allt hihi




Puss :)

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: åh tack så otroligt mkt :D

2010-11-15 @ 04:34:39
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sara

Ja jätte mysigt=)

2010-11-17 @ 21:02:47
URL: http://sarasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu