Min vecka

Så jag har några upptagna veckor framför mig från och med idag. Imorgon måste jag gå till tandläkaren och senare gå på bio och titta på harry potter med min bror eftersom det är hans födelsedag :)

Jag har ett litet smörgåsbord med vänner på tisdag, läkaren på onsdag och min ceremoni på torsdag. Sen tysk julmarknad på fredag med mamma. Kanske se en vän den 12/7 och då är det min födelsedag

Det är härligt att vara upptagen, därför blir jag så uttråkad när jag är själv, haha.

Jag vill också ha en omarbetning på min tatuering, något litet, ingenting stort i alla fall.

Jag blir bättre och bättre på svenska, så jag känner mig mer säker (det finns fortfarande en lång väg att gå).
Jag är jättesugen på snus just nu! HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Tammy

hehe jo det är bara bra. sj då? ;) Haha mm gott me snus, i got it ;D

2010-11-18 @ 22:18:32
URL: http://bemybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu