Bra, dåligt, glad, ledsen

Idag köpte jag mina flygbiljetter från Ryanair. Det kostar mig 800kr för returresan. Jag är nöjd eftersom det kostar mig 1350kr i mars. Alla jag känner ogillar Ryanair, "de är skit" "de tar betalt för allt" men jag har inga problem med dom. :)

jag har också köpt min pojkväns födelsedagspresenter, så nu är jag fattig.
jag såg de mest underbara skorna igår och eftersom jag är fattig så måste jag glömma dem.
Snälla gud, kan jag få vinna lite pengar?
Jag tycker min svenska är skit idag.. måste försöka bättre.
Jag har också köpt min pojkväns födelsedagspresenter, så nu är jag fattig.
Jag såg de mest underbara skorna igår och eftersom jag är fattig så måste jag glömma dem. :(
Snälla gud, kan jag få vinna lite pengar?
Jag tycker min svenska är skit idag... måste försöka bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu