Grekland 2010

Jag åkte TILL  grekland i augusti med älskling och hade en jätterolig tid
[22:41:28] Philip Tonelid says: den bästa delen av resan var att träffa min älskling och spendera tid med honom, men den andra bästa delen av resan var maten :)
[22:41:48] Philip Tonelid says: Här är lite bilder från kreta och maten :)
Jag åkte till grekland i augusti med älsklingen och hade en jätterolig tid
Den bästa delen av resan var att träffa min älskling och spendera tid med honom, men den andra bästa delen av resan var maten :)
Här är lite bilder från kreta och maten :)
Godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu