Jag älskar smink, lite för mycket...

Åh, jag måste köpa mig nytt smink. Jag behöver Dior
foundation. Diors smink är verkligen något jag kan
rekommendera, jättedyrt men det ser ut så bra. Jag bara
använder smink när jag åker någonstans som en pub
eller en klubb men det är bra till köpa nytt smink
varje år så det håller sig fräscht. Jag ser alltid
smink och vill att köpa det men måste jag komma ihåg
att jag bara använder smink ibland. Spara lite
pengar! Nu jag slutade snus, jag har lite mer pengar
och också köpte min bil, 2000kr i månader har jag
extra. Denna här månader köpte jag flygbiljetter så
har inte sparat några pengar. Jag ser fram emot
ocktober när kommer jag har mer pengar
Åh, jag måste köpa nytt smink. Jag behöver Dior foundation. Diors smink är verkligen något jag kan rekommendera, jättedyrt men det ser så bra ut. Jag använder bara smink när jag åker någonstans som tex en pub eller klubb, men det är bra att köpa nytt smink varje år så det håller sig fräscht. Jag ser alltid smink och vill alltid köpa det, men jag måste komma ihåg att jag bara använder det ibland. Spara lite pengar!

Jag har slutat snusa också, så där sparar jag lite, plus att min bil är betald och klar. Så det blir 2000kr extra i månaden. Den här månaden har jag också köpt flygbiljetter så jag har inte sparat några pengar alls.

Jag ser fram emot oktober när jag kommer ha mer pengar!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Dior är grymma i smink

2010-09-26 @ 22:47:24
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu