Lära mig mer Svenska och Hemnet.se

Ikväll jag lära mig mer Svenska medan min pojkvän titta på tv (en film - 300). Det är inte så roligt att lära hela tiden medan manniskör har mycket kul utan mig. Lära Svenska, läsa  Svenska, prata svenska, mer mer mer NU. Jag vill att vara bra så måste jag lära och håll käften. Jag alltid gör fel också, kan inte vara bra. jag försöker så mycket hela tiden, om jag lära mer, min huvud kan explodera. Varför jag kan inte vara bra på svenska? jag vet inte. jag bara vet att jag vill så mycket till vara flytande på svenska en dag och en dag snart.
Jag tycker eftersom min vänner bor inte nära till mig längre, jag har inget att gör till min tid. så sluta nu och hall käften. Många manniskör skulle döda för
Ikväll ska jag lära mig mer Svenska medan min pojkvän tittar på tv (en film - 300). Det är inte så roligt att lära sig hela tiden medan människor har så mycket kul utan mig. Lära sig svenska, läsa svenska, prata svenska, mer mer mer NU. Jag vill vara bra så att jag måste lära mig och hålla käften. Jag gör alltid fel också, kan helt enkelt inte vara bra. Jag försöker så mycket hela tiden, men om jag lär mig mer så exploderar mitt huvud. Varför kan jag inte bara vara bra på svenska? Jag vet inte. Jag vet bara att jag så gärna vill kunna svenska flytande en dag, en dag snart.
Eftersom mina vänner inte bor så nära mig längre, så har jag inget att göra av min tid. Så sluta nu och håll käften. Måste människor skulle döda för de möjligheterna jag har i mitt liv. Måste sluta vara så otacksam.
Men allt är inte dåligt!
Min pojkvän söker ett jobb så LYCKA TILL :) När älskligen har ett jobb, vi (jag älsklingen, älsklingens mamma och pappa) kommer vi börja titta på lägenheter på hemnet.se. Jag tittar på hemnet nu, men jag borde inte eftersom jag ser så många jag älskar men inte kan köpa.
Ps Aion har bara patchat upp 64% sedan igår. Jag hatar det engelska bredbandet. >_<
Godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu