Mitt hjärta tillhör Stockholm...

Det är en vecka och fem dagar kvar tills jag åker till Stockholm. Jag är så glad och kan inte vänta! Jag ska åka till Stockholm central och kommer ta måååånga bilder eftersom jag inte tog så många i februari, ungefär tjugo :P Min vän bor i Stockholm i två år pga att han studerar på universitet här, så jag ska träffa honom och åka till Gamla stan, Djurgården etc...
Ikväll tittar min pojkvän på SVT (valet) och det verkar som att alliansen är vinnare, jag hoppas att det är en bra sak!
Det är en vecka och fem dagar kvar tills jag åker till Stockholm. Jag är så glad och kan inte vänta! Jag ska åka till Stockholm central och kommer ta måååånga bilder eftersom jag inte tog så många i februari, ungefär tjugo :P Min vän bor i Stockholm i två år pga att han studerar på universitet här, så jag ska träffa honom och åka till Gamla stan, Djurgården etc...
Ikväll tittar min pojkvän på SVT (valet) och det verkar som att alliansen är vinnare, jag hoppas att det är en bra sak!
haha jag är så trött, så ska sova nu. Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu