Packa, packa och mera packa

Så, jag åker till Stockholm om en vecka och måste packa nu. Jag tar med mig min minsta resväska och tror inte att mina kläder kommer få plats. Men, min största resväska är för stor, lite pinsamt på bussen. Jag ska sitta på resväskan och be att allt får plats.

Jag kan inte vänta på att få fika i Stockholm igen :) Och såklart, träffa min pojkvän :P Jag ska få träffa hans familj (farmor, pappa, osv), och många av hans vänner. Jag hoppas att jag talar bra svenska, men jag vet inte, har bara en vecka kvar att öva innan jag måste prata det. Så jag antar att jag kommer att tala mest på engelska, vilket är synd, men ingen vill nog lyssna på mig och min dåliga svenska :P

Såvida de inte vill skratta åt mig :P



JAG ÄLSKAR ATT FIKA :D

Godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu