Sverige Demokraterna och det rasistiska BNP i England - Nej tack

Jag förstår inte varför människor röstar på ett rasistiskt parti. I det Engelska valet 2010 röstade 563,743 människor för det mest rasistiska partiet i England (BNP - British National party). Varför? Jag vet inte. Efter att ha läst om Sverige Demokraterna och deras politik, så tycker jag att BNP är mer rasistiska, om det är möjligt.
  • På frågan i 1993 om BNP var rasistiskt, säger dess vice ordförande Richard Edmonds, "Vi är 100 procent rasistiska, ja". Grundare John Tyndall förkunnade att "Mein Kampf är min bibel".
Partiet anser inte att icke-vita människor som britterna, även om de har fötts i Storbritannien och är naturaliserade brittiska medborgare. I stället har Griffin att "icke-européer som stannar", medan skyddas av brittisk lag, "kommer att betraktas som permanenta gäster".
  • Partiet anser inte att icke-vita människor som britterna, även om de har fötts i Storbritannien och är naturaliserade brittiska medborgare. I stället har Griffin att "icke-européer som stannar", medan skyddas av brittisk lag, "kommer att betraktas som permanenta gäster".
Jag hatar BNP och SD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu