Tatueringar

Jag vill verkligen ha en till tatuering. Jag har två tatueringar nu, en på min hals och ett på mina revben. Tatueringen på min hals var min första (i november) och är japansk kanji. Den betyder "varje ögonblick endast en gång" "一 期 一 会". Denna betyder "att göra det mesta av allt i världen".

Alla mina tatueringar har en betydelse och tatueringen på mina revben har en fin betydelse.
"לעולם תוכל להיות רק אדם אחד, אבל אדם אחד אתה יכול להיות העולם" - denna är hebreiska och den betyder "För hela världen är du kanske bara en person, men för en person kan du vara hela världen." (Tack för översättningen Thomas :D ).

Jag har en japansk vän och en vän från Israel (han talar och skriver hebreiska) så jag vet mina tatueringar är okej.

Nu jag vill ha en tatuering på min fot, en bild eftersom alla mina tatueringar är skrifter.
Puss o kram :)
ag vill verkligen ha en till tatuering. Jag har två tatueringar nu, en på min hals och ett på mina revben. Tatueringen på min hals var min första (i november) och är japansk kanji. Den betyder "varje ögonblick endast en gång" "一 期 一 会". Denna betyder "att göra det mesta av allt i världen". Alla mina tatueringar har en betydelse och tatueringen på mina revben har en fin betydelse.
- denna är hebreiska och den betyder "För hela världen är du kanske bara en person, men för en person kan du vara hela världen." (Tack för översättningen Thomas  ).
Jag har en japansk vän och en vän från Israel (han talar och skriver hebreiska) så jag vet mina tatueringar är okej.
Nu jag vill ha en tatuering på min fot, en bild eftersom alla mina tatueringar är skrifter.

Kommentarer
Postat av: sofie

Hejsan

Din vän kan inte hjälpa mig med mina barns namn på hebreiska?

2011-03-25 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu