Jag har en dålig morgon

Har du någonsin kändt ful, tjock eller värdelös? När du ser något du inte gillar? Som gör att du känner dig ful? Jag lovade mig själv aldrig titta på "perfekta människor" på fb igen. De får vara fint och se perfekta ut men jag gissar att perfekt utseende inte varar för evigt. Jag tycker jag har vanligt utseende och känner mig vanlig men jag är jävligt rolig. Hoppas att det är värt något :P

Jag hatar Stockholm för en anledning - alla flickorna och kvinnor är så jävla smala

I England, jag är smala, men i Stockholm är jag tjock. Jag oroade aldrig om min vikt innan jag gick till Sverige

Kommentarer
Postat av: Noodle

Älskling, du är sååå fin. Sluta upp med det där :) Jag älskar dig <3

2010-09-22 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu