Stockholm fringe festival :)

Jag fick just reda på att stockholm har/ska ha sin första "fringe festival" - Stoff. Jag tycker att jag får titta på "I take the donkey donk butt" eftersom reklamen säger:
Shakespeares En Midsommarnattsdröm osar sex - ja! Fuck kön
och Fuck åsnan! Svenske mimartisten Tobias Andersson och tyske
performancekonstnären Anna Peschke skapar utifrån Shakespeares
hetaste komedi en snabb, rolig och x-rankad lek med sig själva och fyra
“kärleksdockor”.
"Shakespeares En Midsommarnattsdröm osar sex - ja! Fuck kön
och Fuck åsnan! Svenske mimartisten Tobias Andersson och tyske
performancekonstnären Anna Peschke skapar utifrån Shakespeares
hetaste komedi en snabb, rolig och x-rankad lek med sig själva och fyra
“kärleksdockor”."
Haha faan vad roligt! I England måste alla lära sig ett antal av shakespeares föreställningar så jag känner till en midsommarnattsdröm mycket bra. Det kostar 45kr, så om det är skit är jag i alla fall inte fattig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu