Välkommen till min blogg

Hej och välkommen till min blogg.
Jag kommer från England och försöker lära mig svenska, hoppas att jag blir bra på det snart.
Hej och välkommen till min blogg :)
Jag kommer från England och försöker lära mig svenska, hoppas att jag blir bra på det snart!
Jag vet inte om någon kommer läsa detta, men jag tror att bloggen hjälper mig att snabbare lära mig mer svenska.
i alla fall ... jag loggar ut nu och lämnar er med en bild på min mycket lustiga solbränna.
haha
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är grym på svenska!!

2010-09-11 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu